Βασικά Στοιχεία Εξυπηρέτησης Πελατών

Τύπος Σεμιναρίου

Online
Ασύγχρονη

Έναρξη

Οκτώβριος 2024

Γλώσσα

Ελληνικά

Διάρκεια

30 - 60 λεπτά

Περιγραφή

Η εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί το σημαντικότερο καθήκον μιας επιχείρησης. Ο πελάτης εμπιστεύεται την επιχείρηση που θα τον κάνει να αισθανθεί καλύτερα τόσο με τις υπηρεσίες που του προσφέρει, όσο και με την επικοινωνία που κρατάει μαζί του. Η σαφής, ειλικρινής και αποτελεσματική επικοινωνία προς επίλυση των προβλημάτων αποτελεί τον πυρήνα της σωστής εξυπηρέτησης πελατών.

Write your awesome label here.

Θεματολογία

Τι θα μάθω

Με την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος θα είστε σε θέση:
  • Να αναγνωρίζετε τους λόγους για τους οποίους είναι σημαντική η εξυπηρέτηση πελατών στον ξ ξενοδοχειακό κλάδο.
  • Να εντοπίζετε τις αιτίες για τις οποίες οι πελάτες εγκαταλείπουν μια επιχείρηση.
  • Να εξηγείτε τις βασικές αρετές της οργάνωσης και της στρατηγικής της εξυπηρέτησης.
  • Να χρησιμοποιείτε τις δεξιότητες της ξενοδοχειακής εξυπηρέτησης στην πράξη.
  • Να εφαρμόζετε τους χρυσούς κανόνες της εξυπηρέτησης των εργαζομένων.
Write your awesome label here.

Σε Ποιους Απευθύνεται

Write your awesome label here.
  • Σε στελέχη και εργαζομένους σε ξενοδοχειακές μονάδες