Διαχείριση Παραπόνων και Ειδικών Αιτημάτων Επισκεπτών

Τύπος Σεμιναρίου

Online
Ασύγχρονη

Έναρξη

Οκτώβριος 2024

Γλώσσα

Ελληνικά

Διάρκεια

30 - 60 λεπτά

Περιγραφή

Η έννοια των παραπόνων επισκεπτών αναφέρεται στη δυσαρέσκεια που εκφράζουν οι ίδιοι σε ένα ξενοδοχείο σχετικά με διάφορες πτυχές της διαμονής τους. Αυτά τα παράπονα δεν αποτελούν απλώς μια αντίδραση σε μεμονωμένα περιστατικά, αλλά αποκαλύπτουν ευρύτερα ζητήματα στη λειτουργία και τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου. Το βασικό κίνητρο για την αντιμετώπιση των παραπόνων είναι η βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών και η αύξηση της ικανοποίησης των επισκεπτών. Η σωστή διαχείριση των παραπόνων επιτρέπει την έγκαιρη επίλυση προβλημάτων, μειώνει την απογοήτευση των επισκεπτών και βελτιώνει τη φήμη του ξενοδοχείου. Επιπλέον, η επίλυση των παραπόνων ενισχύει την αφοσίωση των επισκεπτών και προωθεί μια θετική εικόνα του ξενοδοχείου.

Write your awesome label here.

Θεματολογία

Τι θα μάθω

Με την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος θα είστε σε θέση:
  • Να εντοπίζετε και να κατανοείτε τα βασικά αίτια παραπόνων των επισκεπτών σε ένα ξενοδοχείο.
  • Να αναγνωρίζετε τα παράπονα μέσω διαφόρων καναλιών επικοινωνίας.
  • Να εξοικειωθείτε με τις καλύτερες πρακτικές και τεχνικές για την αντιμετώπιση και διαχείριση των παραπόνων των επισκεπτών.
  • Να κατανοείτε την ψυχολογία πίσω από τα παράπονα και πώς αυτή επηρεάζει τη διαχείριση των παραπόνων.
  • Να εφαρμόζετε τις γνώσεις σας για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση επισκεπτών και να ενισχύσετε τη φήμη του ξενοδοχείου.
Write your awesome label here.

Σε Ποιους Απευθύνεται

Write your awesome label here.
  • Σε στελέχη και εργαζόμενους σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις