Επίλυση Συγκρούσεων και Αντιμετώπιση Δύσκολων Επισκεπτών

Τύπος Σεμιναρίου

Online
Ασύγχρονη

Έναρξη

Οκτώβριος 2024

Γλώσσα

Ελληνικά

Διάρκεια

40 - 60 λεπτά

Περιγραφή

Η φιλοξενία αποτελεί μια απαιτητική βιομηχανία, όπου η ικανοποίηση των επισκεπτών αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα. Σε ένα περιβάλλον ξενοδοχείου, η διαχείριση συγκρούσεων και η αντιμετώπιση δύσκολων επισκεπτών αποτελούν βασικές δεξιότητες για το προσωπικό, καθώς οι αρνητικές εμπειρίες μπορούν να βλάψουν σημαντικά τη φήμη μιας επιχείρησης. Για την προστασία λοιπόν της ηρεμίας του ξενοδοχειακού περιβάλλοντος, την επίλυση προβλημάτων και τη διατήρηση θετικών σχέσεων με τους επισκέπτες καθίσταται ως απαραίτητη επένδυση για κάθε ξενοδοχείο η εκπαίδευση του προσωπικού σε τεχνικές επίλυσης συγκρούσεων και διαχείρισης δύσκολων καταστάσεων.

Write your awesome label here.

Θεματολογία

Τι θα μάθω

Με την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος θα είστε σε θέση:
  • Να ορίζετε τι είναι η σύγκρουση σε ένα περιβάλλον ξενοδοχείου.
  • Να αναγνωρίζετε τους διαφορετικούς τύπους συγκρούσεων σε ένα ξενοδοχείο και τις πιθανές συνέπειές τους.
  • Να διακρίνετε τις τυπικές συμπεριφορές που αναπτύσσουν οι δύσκολοι επισκέπτες ενός ξενοδοχείου και τους παράγοντες που συμβάλλουν σε αυτό.
  • Να εφαρμόζετε κατάλληλες τεχνικές και στρατηγικές για την αποκλιμάκωση των συγκρούσεων στο ξενοδοχειακό περιβάλλον.
  • Να χρησιμοποιείτε πρακτικές συμβουλές για την αντιμετώπιση των δύσκολων επισκεπτών ενός ξενοδοχείου.
Write your awesome label here.

Σε Ποιους Απευθύνεται

Write your awesome label here.
  • Σε στελέχη και εργαζομένους σε ξενοδοχειακές μονάδες