Ετοιμότητα έκτακτης ανάγκης και Διαχείριση κρίσεων

Τύπος Σεμιναρίου

Online
Ασύγχρονη

Έναρξη

Οκτώβριος 2024

Γλώσσα

Ελληνικά

Διάρκεια

30 - 60 λεπτά

Περιγραφή

Η έννοια της εκπαίδευσης προσωπικού στα ξενοδοχεία αναφέρεται στην κατάρτιση των εργαζομένων για την εξυπηρέτηση και ασφάλεια των επισκεπτών. Αυτή η διαδικασία δεν αποτελεί απλώς μια βασική ανάγκη, αλλά μια θεμελιώδη αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο το προσωπικό ανταποκρίνεται σε καταστάσεις και αλληλεπιδρά με τους επισκέπτες. Το βασικό κίνητρο για την εκπαίδευση είναι η βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και η διασφάλιση της ασφάλειας. Η κατάλληλη εκπαίδευση επιτρέπει την αποτελεσματική διαχείριση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης, μειώνει τον κίνδυνο ατυχημάτων και ενισχύει την ικανοποίηση των επισκεπτών. Επιπλέον, η σωστή εκπαίδευση έχει θετικό αντίκτυπο στην εικόνα του ξενοδοχείου, αυξάνοντας την εμπιστοσύνη των επισκεπτών και την ανταγωνιστικότητά του.

Write your awesome label here.

Θεματολογία

Τι θα μάθω

Με την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος θα είστε σε θέση:
  • Να αναγνωρίζετε τη σημασία της εκπαίδευσης του προσωπικού των ξενοδοχείων.
  • Να εφαρμόζετε τα κατάλληλα βήματα για την αντιμετώπιση ενός περιστατικού ανάλογου με το συμβάν.
  • Να ορίζετε τι είναι η κρίση και σε ποιους τύπους κατηγοριοποιείται.
  • Να διακρίνετε τα χρονικά επίπεδα μιας κρίσης.
  • Να αναγνωρίζετε τη συμβολή των social media στη διαχείριση μιας κρίσης.

Write your awesome label here.

Σε Ποιους Απευθύνεται

Write your awesome label here.
  • Σε στελέχη και εργαζόμενους σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις