Ψυχολογία και Συμπεριφορά Επισκεπτών

Τύπος Σεμιναρίου

Online
Ασύγχρονη

Έναρξη

Οκτώβριος 2024

Γλώσσα

Ελληνικά

Διάρκεια

30 - 60 λεπτά

Περιγραφή

Η ψυχολογία και η συμπεριφορά των επισκεπτών σε ένα ξενοδοχείο αποτελούν δύο από τις σημαντικότερες παραμέτρους που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι υπάλληλοι και οι ιδιοκτήτες των τουριστικών καταλυμάτων. Η γνώση αυτών των παραμέτρων είναι απαραίτητη για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, την προβλεψιμότητα των απαιτήσεών τους καθώς και την ικανοποίησή τους, που είναι το τελικό ζητούμενο.

Write your awesome label here.

Θεματολογία

Τι θα μάθω

Με την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος θα είστε σε θέση:
  • Να ορίζετε την ψυχολογία και τη συμπεριφορά των επισκεπτών καθώς και τη μεταξύ τους σχέση.
  • Να διακρίνετε με ποιους τρόπους εκδηλώνονται η ψυχολογία και η συμπεριφορά.
  • Να εφαρμόζετε πρακτικές συμβουλές για την καλύτερη εμπειρία του επισκέπτη.
Write your awesome label here.

Σε Ποιους Απευθύνεται

Write your awesome label here.
  • Σε στελέχη και εργαζομένους σε ξενοδοχειακές μονάδες