Τεχνική Εξυπηρέτησης και Αλληλεπίδραση με τους Επισκέπτες στον Χώρο του Εστιατορίου

Τύπος Σεμιναρίου

Online
Ασύγχρονη

Έναρξη

Οκτώβριος 2024

Γλώσσα

Ελληνικά

Διάρκεια

40 - 60 λεπτά

Περιγραφή

Τα ξενοδοχειακά εστιατόρια εντάσσονται στις λεγόμενες επισιτικές επιχειρήσεις, οι οποίες αποτελούν σήμερα σημαντικό οικονομικό κλάδο της τουριστικής βιομηχανίας. Τα εστιατόρια ξενοδοχείων αποτελούν σύνθετες εγκαταστάσεις, που προσφέρουν μια σειρά από υπηρεσίες, με στόχο να καλύψουν μια σειρά από ανάγκες των πελατών. Είναι σημαντικό ως εργαζόμενος/εργαζόμενη σε ένα εστιατόριο ξενοδοχείου να γνωρίζεις ποιες είναι αυτές οι ανάγκες και πώς μπορείς να ανταπεξέλθεις σε αυτές, παρέχοντας τη βέλτιστη εξυπηρέτηση με επαγγελματισμό και άριστη ποιότητα.

Write your awesome label here.

Θεματολογία

Τι θα μάθω

Με την ολοκλήρωση αυτού του μαθήματος θα είστε σε θέση:
  • Να αναφέρετε τη σημασία ενός εστιατορίου ξενοδοχείου και ποιες ανάγκες του πελάτη καλείται να εξυπηρετήσει.
  • Να περιγράφετε τον τρόπο οργάνωσης ενός εστιατορίου και τις αρμοδιότητες των στελεχών διοίκησής του.
  • Να απαριθμείτε τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες του Maître, του Host / Hostess και του Αρχιτραπεζοκόμου.
  • Να ορίζετε τον ρόλο και τα καθήκοντα των σερβιτόρων και των βοηθών τους.
  • Να συνοψίζετε τις βασικές αρχές της τραπεζοκομίας (art de la table), τους τύπους γευμάτων και του ενδεδειγμένους τρόπους σερβιρίσματος.
  • Να αναφέρετε τη σημασία της ενημέρωσης για τις αλλεργίες και διατροφικές ιδιαιτερότητες του πελάτη.
  • Να απαριθμείτε τα καθήκοντα των σερβιτόρων μπαρ (bartenders).
  • Να εξηγείτε τις αρμοδιότητες του Chef, του Sous Chef και των μαγείρων, καθώς και τον τρόπο λειτουργία της κουζίνας του εστιατορίου.
Write your awesome label here.

Σε Ποιους Απευθύνεται

Write your awesome label here.
  • Σε στελέχη και εργαζομένους σε ξενοδοχειακές μονάδες