«Ψηφιακό Φροντιστήριο» : Αυξημένη η συμμετοχή μαθητών με ακουστική αναπηρία

Dec 4

Το «Ψηφιακό Φροντιστήριο» παρουσιάστηκε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Τι aποκάλυψε ο Κ. Πιερρακάκης


Το «Ψηφιακό Φροντιστήριο», μια από τις σημαντικότερες καινοτομίες της φετινής σχολικής χρονιάς, παρουσιάστηκε σήμερα από τον Υπουργό Παιδείας, Κυριάκο Πιερρακάκη, σε αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο αξιολόγησης του έργου, το οποίο χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.


Ξενάγηση και συζήτηση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή

Ο υπουργός ξενάγησε τη 14μελή αντιπροσωπεία της Επιτροπής στο στούντιο παραγωγής όπου πραγματοποιείται η βιντεοσκόπηση και μετάδοση των μαθημάτων. Τα στελέχη είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μέρος της ασύγχρονης εκπαίδευσης και να συνομιλήσουν με μία από τις εκπαιδευτικούς του προγράμματος.


Ο στόχος και η αποδοχή του προγράμματος

Ο Κυριάκος Πιερρακάκης δήλωσε ιδιαίτερα ικανοποιημένος με την πρόοδο του προγράμματος, το οποίο έχει ήδη αγκαλιαστεί από την εκπαιδευτική κοινότητα και τους μαθητές. Το «Ψηφιακό Φροντιστήριο» προσφέρει στους μαθητές τη δυνατότητα να παρακολουθούν δωρεάν ψηφιακά μαθήματα από οποιαδήποτε περιοχή της χώρας, αναβαθμίζοντας έτσι την ποιότητα της εκπαίδευσης.


Όπως αποκάλυψε ο υπουργός:


«Το Ψηφιακό Φροντιστήριο έχει αγκαλιαστεί από τον κόσμο και αυτό είναι κάτι το οποίο μας χαροποιεί ιδιαίτερα. Μέσα στον επόμενο χρόνο θα έχουμε ολοκληρώσει το πρώτο σκέλος της ψηφιοποίησης του περιεχομένου του σχολικού προγράμματος».


Ειδική αναφορά στα παιδιά με αναπηρία

Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στην προσβασιμότητα που προσφέρει το πρόγραμμα για παιδιά με αναπηρία και ειδικά για μαθητές με ακουστική αναπηρία. Η δυνατότητα απευθείας μετάδοσης των μαθημάτων στη νοηματική γλώσσα είναι μια καινοτομία που εξασφαλίζει την ένταξη μαθητών που διαφορετικά θα κινδύνευαν με αποκλεισμό, καθώς μέχρι σήμερα δεν προβλέπεται αντίστοιχη υπηρεσία σε κανένα άλλο φροντιστήριο.


Ο κ. Πιερρακάκης, συνομιλώντας με δημοσιογράφους, ανέφερε:


«Η τεχνολογία είναι το μέσο για να βελτιώνουμε την εκπαιδευτική διαδικασία και είμαστε χαρούμενοι που οι πρωτοβουλίες μας αγκαλιάζονται από εκπαιδευτικούς και μαθητές».